GROHE 

GROHE KRANEN: Water zelf is de bron van inspiratie voor het geheel van het onderscheidend product portfolio. Voor de introductie van de Cool Touch badkamerkraan werden wij ingezet op het gebied van Influencermarketing en Testpanels.

WHAT WE DID
-Concept
-Content
-Campagne

In de conceptfase adviseerden wij Grohe om te focussen op infuencers in het ‘mama’ segment en een testpanel op het grootste moederplatform van Nederland.

We maakten een top 10 met meest invloedrijke influencers, gaven hen een briefing, lieten het product bij hen thuis installeren en zorgden voor een enorm bereik met aantrekkelijke en geloofwaardige content binnen de doelgroep.

Op platform Mama & Zo mochten nog eens 5 gezinnen de kraan zelf testen en de resultaten werden gestuurd naar 500.000 moeders, aangesloten bij dit platform.

RESULT
In een maand tijd was de Grohe Cooltouch kraan de best beoordeelde kraan op website Kieskeurig. 

Wil jij ook advies van PRACHT?

Mail ons

Bekijk hier de video

 

ONS KANTOOR

PRACHT THE AGENCY
Octavialaan 53
2314 BN LEIDEN
+31 62114 7502

 

CONTACT

yaelle@prachtpr.nl

BTW 180031259B01
KvK 52231127

LET’S CONNECT
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google